Pages

შეფასების რუბრიკები

დისკუსიის  შეფასების სქემა


კრიტერიუმი
                       
                        ინდიკატორი
ინდიკატორის შეფასების ქულა
მიღებული ქულა


სხვისი მოსაზრებების მოსმენა და გათვალისწინება
უჭირს მოსმენილის აღქმა და შესაბამისი რეაგირება.
    1–3

ზოგჯერ არასწორად აღიქვამს მოსმენილს და არაადეკვატურად რეაგირებს.
    4–5

მეტ–ნაკლებად სწორად აღიქვამს სხვის მოსაზრებებს და ითვალისწინებს საკუთარი მოსაზრებების ჩამოყალიბებისას.
  
    6–7

სწორად აღიქვამს სხვის მოსაზრებებს და ადეკვატურად რეაგირებს.
    8–10




აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება და სიცხადე
აზრი ბუნდოვანია. უჭირს სათქმელის გასაგებად ჩამოყალიბება.
    1–3

 აზრი ზოგჯერ ბუნდოვანია. შერჩეული ლექსიკა ყოველთვის არ შეესაბამება დასახულ მიზანს.
     4–5

  ზოგადად აზრი გასაგებია, მაგრამ ერთეულ შემთხვევებში ლექსიკა არაადეკვატურია.
     6–7

 აზრს მკაფიოდ აყალიბებს. ზუსტად და ცხადად გამოხატავს  სათქმელს. ლექსიკა გადმოსაცემი აზრის ადეკვატურია.

    8–10

  

აზრის დასაბუთება
 არ ასაბუთებს თავის მოსაზრებებს.
    1–3

 მოსწავლეს მოჰყავს არგუმენტები, მაგრამ ისინი ნაკლებად დამაჯერებელია.
    4–5

 მსჯელობა მეტ–ნაკლებად დასაბუთებულია.
    6–7 

 მსჯელობა არგუმენტებით გამყარებული და დასაბუთებულია.
    8–10



მეტყველების კულტურა
 არ იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს.
    1–3

 ნაკლებად უშვებს ენობრივ შეცდომებს.
    4–5

 არ უშვებს ენობრივ შეცდომებს, მაგრამ ლექსიკა მწირია.
    6–7

 მოსწავლე გამართულად მეტყველებს. აქვს მდიდარი ლექსიკა.
    8–10


საბოლოო შეფასება: ქულათა ჯამი გაყოფილი ოთხზე



 ესეს შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
ინდიკატორი
ინდიკატორის შეფასების ქულა
მიღებული ქულა

დავალების ადეკვატურად გაგება და გააზრება
 დავალების პირობა არაადეკვატურადაა გაგებული.
1-3

ერთზე მეტ შემთხვევაში დავალების პირობა არაადეკვატურადაა გაგებული.
4-5

ერთ შემთხვევაში შეინიშნება დავალების პირობის არაადეკვატური გაგება.
6-7

დავალების პირობა ადეკვატურადაა გაგებული.
8-10



აზრის მკაფიოდა ჩამოყალიბება და სიცხადე
აზრი ბუნდოვანია. უჭირს სათქმელის გასაგებად ჩამოყალიბება.
1-3

აზრი ზოგჯერ ბუნდოვანია. შერჩეული ლექსიკა ყოველთვის არ შეესაბამება დასახულ მიზანს.
4-5

ზოგადად აზრი გასაგებია, მაგრამ ერთეულ შემთხვევებში ლექსიკა არააადეკვატურია.
6-7

აზრს მკაფიოდ აყალიბებს. ზუსტად და ცხადად გამოხატავს სათქმელს. ლექსიკა გადმოსაცემი აზრის ადეკვატურია.
8-10




აზრის დასაბუთება
არ ასაბუთებს თავის მოსაზრებებს.
1-3

მოჰყავს არგუმენტები, მაგრამ ისინი ნაკლებად დამაჯერებელია.
4-5

მსჯელობა მეტ - ნაკლებად დასაბუთებულია.
6-7

მსჯელობა არგუმენტებით გამყარებული და დასაბუთებულია.
8-10



დამოუკიდებელი აზროვნება და ორიგინალურობა
სათქმელი უსახური და უინტერესოა.
1-3

ავტორის მიერ გამოთქმული მოსაზრებები შაბლონურია.
4-5

ავტორი საკმაოდ დამოუკიდებლად აზროვნებს, თუმცა მსჯელობა ყოველთვის ზუსტი და დამაჯერებელი არ არის.
6-7

ავტორის აზროვნება მკვეთრად ორიგინალური, საფუძვლიანი და დამაჯერებელია.
8-10





ენის კულტურა
სალიტერატურო ენის ნორმები უგულებელყოფილია.
1-3

ლექსიკა მწირი და არაზუსტია. სალიტერატურო ენის ნორმები ბევრგან არის დარღვეული.
4-5

ავტორის ლექსიკა ზუსტია, ენის ნორმები ძირითადად დაცულია, მაგრამ სტილი მაღალფარდოვანია, შეიმჩნევა ზედმეტსიტყვაობა.
6-7

ლექსიკა დახვეწილი და ზუსტია, სალიტერატურო ენის ნორმები დაცულია.
8-10


საბოლოო შეფასება


 Proeqti rubrikebi

kriteriumebi
1 qula
2 qula
3 qula
problemis
analizi
problema ar aris
formulirebuli, ar
aris gamoyenebuli informaciis
sxvadsxva
wyaro.

problemis formulireba
bundovania, wyaroebi
mwiria an ararelevanturi.

problemis formulireba
mkafioa, eyrdnoba
mravalmxriv wyaroebs da
gadamowmebad, relevantur
faqtebs.
miznebis
ierarqia
miznebi arasrulad
aris formulirebuli,
logikuri kavSiri
miznebis ierarqiaSi
mniSvnelonvad dar-
Rveulia.

miznebi arasrulad
aris formulirebuli
da/an logikuri kavSiri
miznebis ierarqiaSi nawilobriv
darRveulia.

miznebi aris Camoyalibebuli
srulad (samive
donisaTvis – miznebi,
amocanebi, ganxorcielebis
gzebi) da
logikur urTierTkav-
SirSia erTmaneTTan
saproeqto
ganacxadis
realisturoba
proeqtis ganxorcieleba
warmoudgenelia
dasaxul
vadebSi, biujeti da
resursebi arasworad
aris ganawilebuli.

proeqtis ganxorcieleba
rTulia dasaxul
vadebSi, biujeti da
resursebi SeiZleba
ganawildes ufro efeqturad.

proeqtis vadebi da biujeti
realisturia, resusebi
efeqturad aris
ganawilebuli.

Tanam-
Sromloba
sxvadasxva
dainteresebul
mxareebTan
Tanam-
Sromloba
sxvadasxva
dainteresebul
mxareebTan
proeqtSi ar Cans
sxvadasxva dainteresebul
mxareebTan
TanamSromlobis
mcdeloba.

dainteresebuli mxareebi
epizodurad arian
CarTulni proeqtSi,
maTi monawileoba pirobiTia
an roli arasworadaa
SerCeuli.

dainteresebuli mxareebi
aqtiurad arian CarTulni
proeqtis sxvadasxva
etapze (dagegmva, ganxorcieleba,
monitoringi),
rolebi da funqciebi
sworad aris SerCeuli.
motivacia,
jgufuri
muSaoba
jgufSi rolebi
araefeqturadaa ganwilebuli
an saerTod
ar aris ganawilebuli. jgufi naklebad
motivirebulia
proeqtis Sesasruleblad.

Cans jgufis originaloba,
ideebis siaxle
da Taviseburi xedva
jgufSi rolebi metnaklebad
mkafiod
da efeqturadaa ganawilebuli,
jgufis
wevrebi met-naklebad
motivirebulni arian
proeqtis Sesasruleblad.

jgufSi rolebi mkafiod
da efeqturadaa ganawilebuli,
jgufis wevrebi
avlenen motivacias da
interess proeqtis mimarT.
SemoqmedebiToba
mcire SemoqmedebiTi
energiis danaxarji
jgufis mxridan.
zogjer Cans jgufis
originaluri azrebi.

SemoqmedebiToba



Sedegebis
analizi




კრიტერიუმები
ქულები
იცავენ საკითხის შინაარსობრივ თანმიმდევრობას.
0
1
2
3
ავლენენ კრიტიკული აზროვნების უნარს
0
1
2
3
საუბარი არის მკაფიო და გამართული
0
1
2
3
იყენებენ თვალსაჩინოებებს:
0
1
2
3
პასუხობენ დასმულ შეკითხვებს
0
1
2
3
შუძლიათ რუკაზე ორიენტირება
0
1
2
3
შუძლიათ ინფორმაციის  დახარისხება ცხრილებში
0
1
2
3
იცავენ დროის ლიმიტს
0
1
2
3
ფუნქციები სწორად აქვთ გადანაწილებული
0
1
2
3
წყვილის არცერთი წევრი არ არის პასიური
0
1
2
3
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1–4
5–6
7–8
9–10
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად  გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა ,ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს  შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
ჯგუფის  ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები


No comments:

Post a Comment