USAID სამოქალაქო განათლების პროგრამა / USAID Civic Education Programის ფარგლებში სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმის ორგანიზებით პროფესიული გაზიარების ჯგუფის შეხვედრა გაიმართა კახეთში 2024 წლის 13 აპრილს „ USAID სამოქალაქო განათლების პროგრამის“ პარტნიორი სკოლებისთვის სამოქალაქო განათლების პედაგოგებისთვის. პროფესიული გაზიარების ჯგუფის შეხვედრას ფასილიტაციას უწევდა კახეთის რეგიონის სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმის საბჭოს თავმჯდომარე ზეინაბ კაკალაშვილი და მოწვეული ექსპერტი მანანა ჯინჭარაძე. პროფესიული გაზიარების ჯგუფის შეხვედრა ემსახურება მასწავლებელთა პროფესილულ განვითარებას და გაძლერებას. მეთოდი ინოვაციური და საინტერესოა. შეხვედრა წარიმართა მასწავლებელთა მაღალი ჩართულობით . ,, პროფესიული გაზიარების ჯგუფის" შეხვედრა სსიპ ქალაქ საგარეჯოს N4 საჯარო სკოლაში გაიმართა. შეხვედრას „ USAID სამოქალაქო განათლების პროგრამის“ პარტნიორი სკოლის 16 პედაგოგი დაესწრო. „USAID სამოქალაქო განათლების პროგრამა ხორციელდება PH International-ის მიერ, სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმთან თანამშრომლობით, აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) ფინანსური მხარდაჭერით. დიდი მადლობა ექსპერტს ქალბატონ მანანა ჯინჭარაძეს საუკეთესო უკუკავშირისთვის, საგარეჯოს N4 საჯარო სკოლის დირექტორ ქალბატონ ნელი ბალახაშვილს დათმობილი ფართისა და გულთბილი შეხვედრისთვის.
Pages
- Home
- ჯილდოები
- სერთიფიკატები -კონფერენციები, ვებინარები, პროექტები ...
- ანიმაციები
- ფილმები .............
- სტატია
- პროექტები
- სამოქალაქო განათლების ბიბლიოთეკა
- რესურსები ...................
- სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმი
- ჩემ შესახებ
- მოსწავლეთა მიღწევები
- ტრენინგები
- ვიდეოები
- შეფასების რუბრიკები
- მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი აქტები
- CV
- რესურსები........................
- შემაჯამებლების ანალიზი
- ტესტები
- გაკვეთილის გეგმა
- ღია გაკვეთილი
- ტრენერობის სერტიფიკატი
- პროექტის პორტფოლიო
- დამხმარე რესურსები
- მე და საზოგადოება
- აუდიო ზღაპრები
- თიმმ პროგრამაში მუშაობა
- პროგრამის „მომავლის თაობა“ ფარგლებში შექმნილი რესურსები
- One Note და Class notebook მუშაობა
- სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმი
- zoom პროგრამაში მუშაობა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment